זכרון יעקב | zichron-yaakov

ברק בעיניים ביום ספורט מיוחד במינו בבית הספר “רננים” בזכרון יעקב

הבן האב ורוח ההתנדבות; ברק וינריב בנו של איש כדורסל קובי ויינריב, התנדב ללמד את התלמידים הרואים בו כאח בוגר וכדמות לחיקוי והערצה את יסודות משחק הכדורסל ולאמנם כקבוצה.
ברק בעיניים ביום ספורט מיוחד במינו בבית הספר
ברק בעיניים ביום ספורט מיוחד במינו בבית הספר “רננים” בזכרון יעקב

מזה כשנתיים פועל בבית הספר בזכרון יעקב “רננים” פרויקט התנדבותי ייחודי של לימוד משחק הכדורסל פרי יוזמתו של קובי ויינריב, איש כדורסל בנשמתו, שרתם ליוזמה את סיגל ריניש, מרפאה בעיסוק בבית הספר ורעייתו של שופט הכדורסל הבינלאומי יערי ריניש, שיחד עם אשר שער המורה לחינוך גופני בבית הספר, בתמיכתה המלאה של מנהלת בית הספר הגב’ יעל שנטל נרתמו לנושא החשוב.

לאימון הילדים התנדב ברק וינריב, בנו של קובי ושחקן קבוצת עירוני בנימינה מהליגה הלאומית, אשר מגיע בקביעות מדי שבוע לבית הספר, כדי ללמד את התלמידים את יסודות משחק הכדורסל ולאמנם כקבוצה. אין מילים לתאר את הציפייה של התלמידים לאימון השבועי בכדורסל, הם מחכים בקוצר רוח לברק ורואים בו כאח בוגר וכדמות לחיקוי והערצה.

יש לציין, כי מאז שהחל הפרויקט אפשר לראות אצל הילדים התקדמות בנושא עבודת הצוות, שיתוף פעולה ועזרה לחבר, תכנים אשר מגיעים אליהם דרך המשחק.

ביום שישי, האחרון, התקיים יום ספורט מיוחד במינו. באולם הכדורסל של בית הספר “אורט השומרון” כאשר התקבצו להם יחדיו עשרות תלמידים מבית הספר “רננים” בזכרון יעקב ותלמידי שכבת כיתות ז’-ט’ של בית הספר “אורט השומרון” ליום ספורט בנושא; כדורסל.

יום הספורט שאורגן בהתנדבות מלאה של כל המשתתפים ובעזרתו הרבה של רמי הדר, מאמן קבוצת עירוני בנימינה והאחראי על פרויקט אורט-סל כלל;

• משחקי כדורסל בין שכבות הגיל השונות של הילדים משני בתי הספר כשבמשחקים שפט יערי ריניש.
• הופעה של אמן השליטה בכדור, אייל הורן, שהדהים את כולם בהקפצת הכדור על ראשו ובלהטוטים בעזרת כדורים בגדלים שונים כשהשיא היה משחק כדורסל של אייל הורן מול חמישה תלמידים מבית הספר “רננים” כשאייל מקפיץ את הכדור על ראשו בלבד.
• בסופו של יום הספורט נערך לכל התלמידים אימון כושר גופני בהנחייתו של מאמן הכושר זיו.

יש לציין, כי את האירוח המיוחד לו זכו הילדים על ידי אבי דנינו רכז הספורט בבית הספר “אורט השומרון” כמו גם את הכיבוד והמתנות שחולקו לכל הילדים תרומתה של חברת החשמל – מרחב הצפון.

בתמונה עומדים מימין: שופט הכדורסל יערי ריניש, המאמן ברק וינריב, יעל שנטל מנהלת בית ספר “רננים”, אייל הורן אומן הכדרור, המורה לחינוך גופני אשר שער והמרפאה בעיסוק סיגל ריניש.

דילוג לתוכן