פלילים

קשרו קשר לייבוא מעל 100 קילוגרם קוקאין מקולומביה

אברהם ביטון, מרדכי יוסיפוף וכן נגד איתן קופלוביץ' תושבי העיר אילת, חשודים ניסו לייבא לישראל, כמות אדירה של סם מסוג קוקאין, בשווי עשרות מיליונים, תוך תכנון קפדני ומתוחכם, וחלוקת תפקידים בניהם. ניסיונם של המשיבים לא צלח, אך ורק בשל העובדה שהסמים נתפסו על ידי המשטרה ◄הפרקליטות ביקשה את המשך מעצרם של הנאשמים עד לתום ההליכים כנגדם.
מבריחי וצרכני סמים | אילוסטרציה
מבריחי וצרכני סמים | אילוסטרציה

נגד אברהם ביטון, מרדכי יוסיפוף וכן נגד איתן קופלוביץ’ תושבי העיר אילת, הגישה היום (שלישי, ‏כ”ט בסיון תשע”ח) פרקליטות מחוז מרכז (פלילי) אל בית המשפט המחוזי בעיר לוד, כתבי אישום, המייחסים להם בין היתר, עבירות קשר לפשע, ‘ייבוא סם מסוכן’ וניסיון ייבוא סם מסוכן.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות של כל המדינה ב’פייסבוק’ או בטוויטר.

על פי עובדות כתבי האישום, אשר הוגשו על ידי עורכי הדין יעל בן שמואל ו-עומר סגל רוזנבוים, עולה, כי יוסיפוף, קשר עם שותפיו ביטון, ו- קופלוביץ’ ואחרים שזהותם אינה ידועה, קשר לייבא מקולומביה לישראל ולהחזיק כ 102 ק”ג סם מסוג קוקאין, ששווים כ- 40 מיליון ₪.

בהתאם לקשר, נשלחו 95 ק”ג נטו קוקאין ממדינת קולומביה למדינת ישראל, אולם נתפסו על ידי גורמי האכיפה בקולומביה. במסגרת פעילות משטרתית, הועברו כ- 10 ק”ג נטו, מן הסם שנתפס אל ישראל.

חלקם נמסרו, יחד עם ‘חומר דמה’ הנחזה להיות סם, לידיו של סוכן משטרתי, אשר תפקידו היה להתייצג כמחזיק הסמים במסגרת הקשר ולמסור את הסמים למי שידרוש אותם בארץ.

 ניסו לייבא  קוקאין, בשווי עשרות מיליונים, תוך תכנון קפדני ומתוחכם, וחלוקת תפקידים בניהם

ביום 14.05.18, נטל יוסיפוף, מרכבו של הסוכן שני שקים אשר הכילו סם מסוג קוקאין במשקל של כ 1.2 ק”ג וכן חומר דמה הנחזה להיות סם, העביר אותם לרכבו ונעצר.

בבקשת המעצר, נכתב, כי: “המשיבים, ניסו לייבא למדינת ישראל כמות אדירה של סם מסוג קוקאין, בשווי עשרות מיליונים, תוך תכנון קפדני ומתוחכם, וחלוקת תפקידים בניהם.

יחידת להב 433
יחידת להב 433

ניסיונם של המשיבים לא צלח, אך ורק בשל העובדה שהסמים נתפסו על ידי המשטרה. די בכך כדי ללמוד על מסוכנותם הרבה והעובדה שלא ניתן לתת בה אמון ולשחררם לחלופת מעצר“.

התיק נחקר בידי חוקרי משטרת ישראל – יאחב”ל בלהב 433 שעשו עבודה מקצועית ומרשימה. ואילו הפרקליטות ביקשה את המשך מעצרם של הנאשמים עד לתום ההליכים כנגדם.

אל כתב האישום נגד אברהם ביטון, מרדכי יוסיפוף, נגד איתן קופלוביץ’.

אל בקשת מעצר עם תום הליכים (בשינויים מתחייבים).

About the author

משה נעים

Add Comment

Click here to post a comment

דילוג לתוכן