חדשות חדשות הרשויות המקומית כאן עכו

כנס עכו ה-5 לאיכות השלטון: השחיתות היא איום קיומי

- כך הזהיר דר' עורך דין אליעד שרגא ב'כנס עכו החמישי לאיכות השלטון בישראל': לא איראן, לא חיזבאללה ולא חמאס. שום אירוע בטחוני לא יאיים על קיומה של ישראל, וגם לא שום אירוע כלכלי. השחיתות מחלחלת לכל מקום ומפוררת את הסולידריות ואת האמנה בחברה הישראלית... ◄ אנו מאמינים שמהעיר עכו, תצא תורה, כי אנשים טובים וראויים לאו דווקא נמצאים במרכז הארץ. הרבה אנשים טובים ומנהיגים פוטנציאליים נמצאים בפריפריה ואנו רוצים לקדם מנהיגות איכותית שתצמח בפריפריה...".
דר' עורך דין אליעד שרגא יושב ראש התנועה למען איכות השלטון בישראל
דר’ עורך דין אליעד שרגא

“השחיתות מחלחלת לכל מקום ומפוררת את הסולידריות ואת האמנה בחברה הישראלית. השחיתות היא איום קיומי על מדינת ישראל, לא איראן, לא חיזבאללה ולא חמאס. שום אירוע בטחוני לא יאיים על קיומה של ישראל, וגם לא שום אירוע כלכלי. בשנים האחרונות כשהשחיתות, עולה וגואה השיח שלנו הוא שיח אלים, שיח של שנאה, הוא לא שיח מקרב ומאחד. מי שפתח את הרשתות החברתיות רואה איך אנשים מתוייגים ולא משנה מה הם אומרים. המאבק שלנו הוא בשחיתות והמלחמה היא למען טוהר המידות ואיכות השלטון” – דברים אלה אמר אתמול בבוקר (יום שלישי, כ”ב בסיון התשע”ח) יושב ראש התנועה למען איכות השלטון בישראל, דר’ עורך דין אליעד שרגא ב’כנס עכו החמישי לאיכות השלטון’ שנערך ב’אקדמית גליל מערבי’.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו לכאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות של כל המדינה בפייסבוק’ או בטוויטר.

דר’ עורך דין שרגא, הוסיף בדבריו, כי “אנו מאמינים שמהעיר עכו, תצא תורה, כי אנשים טובים וראויים לאו דווקא נמצאים במרכז הארץ. הרבה אנשים טובים ומנהיגים פוטנציאליים נמצאים בפריפריה ואנו רוצים לקדם מנהיגות איכותית שתצמח בפריפריה“.

כנס עכו ה-5 לאיכות השלטון בישראל, הנו פרי יוזמה משותפת של עיריית עכו ו‘המכון לאיכות השלטון’. בכנס השתתפו בין השאר, גם; הגב’ רעיה שטראוס-בן דרור ונשיא המכללה, פרופ’ דב דביר. את הכנס הנחה וניהל אקדמית דר’ שי נחושתאי – מנהל מרכז האתיקה, המכון לאיכות השלטון והוא נפתח בקטעי שירה של  תלמידי הקונסרבטוריון העירוני-עכו.

המושב הראשון של כנס עכו ה-5 לאיכות השלטון בישראל, עסק בנושא העיר למען תושביה – היבטיה המגוונים של “העיר החכמה” והשתתפו בו דר’ עדנה פשר יושבת ראש ומייסדת ‘המכון הישראלי לערים חכמות‘ מר ארי שטיינברג משנה למנכל ‘מרכז השלטון המקומי‘ מר אדי בית הזבדי – יועץ לערים חכמות, לשעבר ראש מנהלת ערים חכמות ומנהל האגף לשימור אנרגיה של משרד התשתיות הלאומיות האנרגיה והמים, הגב’ ליאורה שכטר – מנהלת אגף מחשוב ומערכות מידע, עיריית תל אביב-יפו ויושבת ראש ‘פורום המנמ”רים בשלטון המקומי’ דר’ סמדר איצקוביץ – ראשת האגף לפיתוח תעשייה ומובילת עיר חכמה, עיריית אשדוד ומר אורי בן ארי – יועץ אסטרטגי לערים חכמות, מייסד ונשיא קרן אתנה.

המושב השני, של כנס עכו ה-5 לאיכות השלטון בישראל, עסק  בנושא; “העיר החכמה– שאלות אתיקה, תקינה, קיימות, משפט וסייבר” בהשתתפות  דר אריה רשף – בית הספר לניהול, האקדמית גליל מערבי, דר’ ענת (מנס) צ’צ’יק – המחלקה לגיאוגרפיה וסביבה, אוניברסיטת בר-אילן, עורך דין דן חי – ראש משרד דן חי ושות’ המתמחה בדיני תקשורת, טכנולוגיה וסייבר, מר גד מרגי – CTO, טכנולוג ראשי, מערך הסייבר הלאומי, משרד ראש הממשלה והגב’ ענת רגב – מרכזת נושא ערים חכמות באגף התקינה, מכון התקנים.

דילוג לתוכן