זכרון יעקב | zichron-yaakov

זכרון יעקב: “לוח חכם” ללימודים באמצעים טכנולוגיים מתקדמים בכל בתי הספר בישוב

הוצג בסיור יישובי שערך מנהל מחוז חיפה אהרן זבידה: “בשנת הלימודים הבאה יימשך תהליך הצמחת בתי הספר היסודיים ואליהם יצטרף גם ביה”ס “החיטה” אשר תלמידי כיתות ו’ ימשיכו ללמוד בו בכיתות ז’. בתי הספר “החורש” ו”נילי” יצמחו לכיתות ח’”
זכרון יעקב:
זכרון יעקב: “לוח חכם” ללימודים באמצעים טכנולוגיים מתקדמים בכל בתי הספר בישוב

בתי הספר בזכרון יעקב, מצוידים ב”לוח חכם” – המאפשר לימודים באמצעים טכנולוגיים מתקדמים. אפשרויות הלימוד המתקדמות באמצעות הלוח החכם הוצגו בסיור שערך מנהל מחוז חיפה אהרן זבידה, עם ראש מועצת זכרון יעקב אלי אבוטבול, בבתי הספר “החיטה” ו”החורש” בזכרון יעקב.

ביה”ס “החיטה”, בהנהלת שרה לרמן, לומדים 464 תלמידים. בכל כיתה לומדים 30 תלמידים בממוצע. “אנו מאמינים שנוכל לצמצם אלימות תוך הקניית כלים להדברות ולשיח בין כל באי בית הספר, ונקנה לתלמידים כלים לפתור סכסוכים בינם לבין עצמם, נלמד אותם להתמודד עם לחצים” – נאמר בחזון ביה”ס.

מנהלת ביה”ס “החיטה” הציגה את ההדגשים בתכניות הלימוד, הכוללות טיפוח ערכים, תרבות ומורשת ישראל במסגרת תגבור לימודי יהדות (תל”י), קהילה לומדת הורים-מורים, הקמת צוות חשיבה משותף להורים וביה”ס בנושא לימודי מורשת ועוד.

בין השיעורים בהם צפו מנהל המחוז וצוותו: שיעור שפה בנושא “החורף” בכיתה ב’3, פרשת השבוע “ויחי”- שנים עשר שבטי ישראל בכיתה ו’1 ועוד.

בהמשך סיירו (ביום חמישי האחרון 20.12.07) מנהל המחוז וצוותו בביה”ס “החורש”, בהנהלתה של מימי וכסלר וצפו בתערוכה בנושא; “60 שנה למדינה” שהכינו התלמידים.

מנהל המחוז אהרן זבידה וראש המועצה אלי אבוטבול

בשני בתי הספר פגש אהרן זבידה מנהל המחוז את נציגי מועצת התלמידים, ההורים וצוות המורים ודן עמם בנושאי האקלים הבית ספרי וההישגים הלימודיים בבתי הספר.

מנהל המחוז זבידה, ציין, כי בשנת הלימודים הבאה, יימשך תהליך הצמחת בתי הספר היסודיים ואליהם יצטרף גם ביה”ס “החיטה” אשר תלמידי כיתות ו’, ימשיכו ללמוד בו בכיתות ז’. בתי הספר “החורש” ו”נילי” יצמחו לכיתות ח’.

עוד ציין מנהל המחוז את תרומתה החשובה של המועצה המקומית לשדרוג תשתית בתיה”ס במחוז.

בסיור השתתפו נירה רוזנהיימר מרכזת הפיקוח על החינוך היסודי, לאה יגור מפקחת בתי הספר בזכרון יעקב ומנהלת מחלקת החינוך מרים קורקוס.

דילוג לתוכן