ג'ודו

מועדון ג’ודו פסגה חולון ערך טקס סוף שנה למצטיינים

מועדון ג'ודו "פסגה-חולון", שהיה חלק מעשרות מועדוני ג'ודו מרחבי הארץ שהשתתפו השנה באליפות ישראל, כבש את המקום הראשון בפער עצום, הן ב-בנות והן ב-בנים גם במספר המוחלט של המדליות וגם בכמות מדליות ביחס למשתתפים. כמו-כן, זכה המועדון במקום הראשון באליפות לקבוצות שנערך בתחילת חודש יוני, שנה זו. את המעמד כיבד ממלא מקום ראש העיר חולון , רואה חשבון זוהר נוימרק, שהעניק יחד עם המאמן צחי נחום את גביעי ההוקרה לחניכים.
זוהר נוימרק, רוני ברדה, צחי נחום
זוהר נוימרק, רוני ברדה, צחי נחום

טקס לספורטאים המצטיינים שזכו במדליה במסגרת אליפות ישראל בג’ודו, נערך אתמול (שבת, ט”ז בתמוז התשע”ח) במועדון הג’ודו החולני בראשותו של צחי נחום. הטקס המרגש של הענקת גביעי הצטיינות היה חלק מהפנינג למאות חניכים בגילאים של גן ובתי הספר היסודיים.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו לכאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות של כל המדינה בפייסבוק’ או ב’טוויטר’.

‘עמותת פסגה’ החולונית, בראשותו של המאמן הבין לאומי מר צחי נחום, השיגה מספר שיא של 72 מדליות ב‘אליפות ישראל בג’ודו’ שהתקיימה בחופשת הפסח בהיכל הספורט מטרו ווסט בעיר רעננה, לשכבת הילדים/ילדות, נערים/נערות, וקדטים/קדטיות.

מועדון ג’ודו “פסגה-חולון“, שהיה חלק מעשרות מועדוני ג’ודו מרחבי הארץ שהשתתפו השנה באליפות ישראל, כבש את המקום הראשון בפער עצום, הן ב-בנות והן ב-בנים גם במספר המוחלט של המדליות וגם בכמות מדליות ביחס למשתתפים.

כמו-כן, זכה המועדון במקום הראשון באליפות לקבוצות שנערך בתחילת חודש יוני, שנה זו.

את המעמד כיבד ממלא מקום ראש העיר חולון , רואה חשבון זוהר נוימרק, שהעניק יחד עם המאמן צחי נחום את גביעי ההוקרה לחניכים.

המאמן נחום אמר להורים הנרגשים בטקס; “העיר חולון, גאה בהישג של “מועדון פסגה” ושל הילדים שלכם.

█ המאמן הבין לאומי מר צחי נחום; “הישגים המעולים של ילדיהם, הם תולדה של הורים מחויבים שדוחפים אותם קדימה…”

הבאתם כבוד וגאווה רבה ל”עיר הילדים חולון“. הג’ודו הוא המכשיר הטוב ביותר לחינוך, משמעת ערכים וכבוד.

בימים אלה, פועלת עיריית חולון למצוא משכן קבע לאומנויות הלחימה, ככה שהספורטאים שלנו יוכלו להתאמן בתנאים הטובים ביותר”.

בוגרי מועדון הג'ודו פסגה חולון
בוגרי מועדון הג’ודו פסגה חולון

המאמן נחום, ביקש להודות לשותפו לדרך ערן רחמני ואמר להורים; “אני גאה במיוחד בצוות של המאמנים במועדון שעושה לילות כימים, לקידומם של הספורטאים הצעירים. אני מבקש לנצל את הבמה הזו גם להודות להורים של הספורטאים, שמלווים את החניכים והחניכות ואין יותר מרגש עבורי מלראות את האושר הניבט מעיני ההורים.

ההישגים המעולים של ילדיהם, הם תולדה של הורים מחויבים שדוחפים אותם קדימה, מסיעים בלוגיסטיקה של הסעות לאימונים ולתחרויות ובעיקר משקיעים אהבה וסבלנות בספורטאים שלנו.

מעל הכל, אני מבקש להודות לספורטאים ולספורטאיות של המועדון, שבהתמדה, נחישות, המון עבודה קשה ורצון ברזל, הרימו את עצמם לפסגות של הג’ודו הישראלי.

תודה מיוחדת לממלא מקום ראש העיר חולון, רואה חשבון נוימרק,, על המחויבות שלו והמסירות שלו למועדון”.

About the author

משה נעים

דילוג לתוכן