עפולה פלילים

תוקף הנהגות באלימות בכביש בעפולה רק ל-3 ימי מעצר

גבר אלים בעפולה, היכה נהגת עד זוב דם ושבר לה את האף ניסה להימלט מהארץ ונעצר בנמל התעופה על שם בן-גוריון, לבירור מעשי האלימות החמורים, לכאורה, שביצע בשתי הנשים יישב עד יום ג' ◄ הקורבן הנהגת טובה קיומוב; "צפצפתי צפצוף אחד בודד וקצר כשלפתע מן המכונית יצא הנוסע שליד הנהג והחל לבעוט ולחבוט באגרופים בחלונות של המכונית שלי" ◄ עדת ראייה הגב' גבעון, שתיעדה את התקיפה ופרסמה פוסט בפייסבוק, כתבה: "רק אישה אחת אמיצה ניסתה לעצור אותו. כל השאר נשארו ברכבים" ◄ הגבר התוקף, תקף קודם אישה נוספת.
טובה אולרו הנהגת שהותקפה
טובה אולרו הנהגת שהותקפה

בית משפט השלום בעיר נצרת, הפתיע אמש כשקבע (מוצאי שבת, ט”ז בתמוז התשע”ח) כי החשוד בתקיפה פיזית חמורה ומילולית של שתי נשים בכבישים, גבר בן ה-27, שניסה לברוח מהארץ, יישאר במעצר עד יום שלישי, השבוע. כמו כן, החליטה כבוד השופטת ג’מילה ג’בארין לקיים את הדיון בדלתיים סגורות ולמעשה למנוע מן הצלמים והעיתונאים לצלם את החשוד.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו לכאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות של כל המדינה בפייסבוק’ או ב’טוויטר’.

עורך דין מני אלביר, מרוחב הנשיא בעיר עפולה שמונה להיות סנגורו של החשוד, אמר, שהוא שוקל לערער על ההחלטה להאריך את מעצרו של הגבר וציין, כי; “התמונה שונה ואיננה כפי שהדברים נראים”.

לדבריו קיימים סימני שאלה רבים מה בדיוק היה שם, מי היה שם ומהו הרקע למעשים. עורך דין אלביר, הוסיף; קיימות נסיבות הקשורות ל‘צנעת הפרט’ ו‘חיסיון רפואי’. בהמשך ההליך המשפטי מן הסתם, יתגלו ויתבררו דברים נוספים”.

“לחשוד אין עבר פלילי” – הוסיף והדגיש עורך דין אלביר: “איני  יכול לשתף כרגע את הציבור בסיבות למה החשוד הגיע אל שדה התעופה מהרבה סיבות.

הסיבה הראשונה כמובן היא הסיבה המשפטית, הנעוצה בהחלטת בית המשפט שהורה שהדיון יתקיים בדלתיים סגורות. הסיבה הנוספת נעוצה בחומרים שיש עליהם חיסיון”.

דרמת האלימות בכביש בעיר עפולה שהפכה “וירלית” ברשת האינטרנט ובפייסבוק בפרט. החלה בסוף השבוע שחלף; תושבת חיפה, הגב’ מור גבעון, שהיא מבחינתנו ה”עיתונאית” של היום וגם של המחר.

אימא שהולכת לגן לקחת את הילדים מגיעה לחדר מיון…”

אזרחית אכפתית, כתבה-חשפה שלשום (שישי, ט”ו בתמוז התשע”ח) אחר הצהרים בדף הפייסבוק האישי שלה את הפוסט המרגש והמזעזע הזה (לא נגענו);

“אתמול בשעה 11:50 רחוב שרת בעיר עפולה. גבר תקף אישה באמצע הרחוב ו”כיסח” אותה במכות עד ששבר לה את האף. הגבר הגיבור על אישה, חסם את הכביש והאישה רק כי צפרה לו.

בתגובה הוא יצא מהרכב… תקף אותה, שבר לה את האף וגרם לה לדמם (היא עדיין במיון כך שחומרת הפגיעה עוד לא ברורה) רק אישה אחת אמיצה ניסתה לעצור אותו. כל השאר, נשארו ברכבים. ככה…לאור היום. אימא שהולכת לגן לקחת את הילדים מגיעה לחדר מיון.

כב' השופטת ג'מילה ג'בארין ברקע: טובה אולרו
כב’ השופטת ג’מילה ג’בארין ברקע: טובה אולרו

מצרפת סרטון של האירוע. בבקשה תשתפו…בבקשה בואו נהיה השינוי. בבקשה…. איך שהוא בואו נגרום לזה שהמחיר לתקיפה כזו יהיה יקר כל כך עד כי מקרים כאלה לא ישנו…

אם יש לכם איזה שהוא מידע בבקשה תפנו למשטרת עפולה או אלי. וטובה…. חיבוק ענק ויהיה בסדר. בעולם יש גם אנשים טובים”.

תוצאות הקרב החד צדדי הזה, העלו, נתחיל מהסוף, ש”הגבר” נעצר כשניסה להימלט מן הארץ ומשטרת ישראל, תבקש הערב מוצאי שבת (י”ז בתמוז התשע”ח) להאריך את מעצרו לבירור מעשי האלימות החמורים, לכאורה, שביצע בשתי הנשים.

האישה הראשונה, עימה התעמת הייתה מעורבת עימו בתאונת דרכים קלה, בה נגרם נזק לרכבו ולרכבה של הנהגת ובחילופי המילים בין השניים קיצר את השיח בבעיטות ובאיומים כלפיה.

המשטרה, איתרה את הנהגת, בת 32 מהעיר הסמוכה נצרת-עילית נגבתה ממנה עדות וקיבלו ממנה תלונה בגין פרץ האלימות של ה”גבר”.

█ הנוסע שליד הנהג והחל לבעוט ולחבוט באגרופים בחלונות של המכונית שלי – שצעק את לא תצפרי לי בחיים יותר.

אמש, מוצאי שבת 30 יוני 2018, בבית המשפט השלום בנצרת, ביקשה המשטרה להאריך את מעצרו של ה”גבר” תושב עפולה בן ה-27, להימלט מהארץ ונעצר אמש בנמל התעופה על שם בן-גוריון, לבירור מעשי האלימות החמורים, לכאורה, שביצע בשתי הנשים.

תושבת חיפה, הגב’ מור גבעון, אשר, כאמור, תיעדה בפייסבוק את האישה השנייה (טובה אולרו) שנפגעה בעפולה בפניה כשיצאה מולו מאגרופיו של “הלוחם בנשים בכבישים” עם אף שבור ומדמם.

טובה אולרו היא האישה המוכה וההמומה סיפרה לתקשורת, כי היא עובדת בחנות במרכז העיר עפולה וכשסיימה הייתה בדרכה להוציא את ילדיה מהגן ומבית הספר, הבחינה בכביש העמוס ושוקק התנועה במכונית קטנה שחסמה את הדרך;

“צפצפתי צפצוף אחד בודד וקצר כשלפתע מן המכונית יצא הנוסע שליד הנהג והחל לבעוט ולחבוט באגרופים בחלונות של המכונית שלי – שצעק ‘את לא תצפרי לי בחיים יותר‘”.

עורך דין אלביר מני ברקע משרדו בעיר עפולה
עורך דין אלביר מני

הגב’ אולרו, מוסיפה ומספרת בהתרגשות; “ניסיתי לנעול את המכונית שלי, אך הוא הצליח לחדור לתוכה בכל גופו (מהצד של הנוסע) והכה בי באגרופים בראש בפנים ושבר לי את האף…”.

על פי אלי לוי, כתב ערוץ 10 בטלוויזיה, מתברר, כי בזמן התקיפה, היא הייתה בשיחת טלפון עם בעלה רוני, אשר שמע את הזוועה זאת כמובן מבלי שיכול היה לעשות דבר.

“הוא פתח לי את הראש והרביץ לי” – נשמעה טובה אולרו אומרת במהלך השיחה. בעלה, נשמע צועק בתגובה; “מי? מי הרביץ לך?”.

הגב’ אולרו, המשיכה וסיפרה; “נטפתי דם. הוא הכה אותי זמן רב. ראיתי את המוות. לדעתי הוא רצה להרוג אותי.

יצאתי מן הרכב, מדממת וצעקתי לעזרה. לקח זמן עד שאנשים הבינו מה קורה ואחרי כמה זמן הזעיקו את המשטרה ועזרה ראשונה. נכנסתי לרכבים של אנשים וביקשתי מהם עזרה.

הוא הלך וכשאנשים התחילו לקרוא למשטרה וברח מזירת האירוע”. סיכמה הגב’ אולרו.

בינתיים, מתברר מחקירת המשטרה, כי הגבר שתקף את הנהגת שצפרה לו, תקף קודם לכן, אישה נוספת בתאונת דרכים אחרת בה היה מעורב במהלכה נגרם נזק קל לרכבו.

המשך יבוא.

דילוג לתוכן