חדשות מסחר | תעשייה

נשיא איגוד לשכות המסחר אוריאל לין נפרד מ-אריה זייף

עורך דין אוריאל לין, נשיא לשכת המסחר תל אביב והמרכז ונשיא איגוד לשכות המסחר, מספיד את אריה זייף סגן נשיא לשכת המסחר תל אביב והמרכז ויושב ראש הטוטו לשעבר, שהלך לעולמו; "אריה, ידע לשלב סמכות עם הומור, מזג טוב, הבנה מעמיקה של הנושא, שיח ישיר וברור ללא דו משמעות, הגדרת מטרות ונחישות בקידום יעדים. הוא השאיר מורשת אישית נכבדה בכל אחד מארגונים אלה... אין ספק בליבי, כי אריה, ייחסר למגזר העסקי בישראל ולציבור כולו".
אריה זייף, הלך לעולמו
אריה זייף, הלך לעולמו

אריה זייף, שכיהן בעבר כיושב ראש המועצה להסדר הימורים בספורט (“הטוטו”) כחבר הנהלת ההתאחדות לכדורגל, חבר הנהלת מרכז מכבי וכן סגן נשיא לשכת המסחר תל אביב והמרכז, נפטר הבוקר (ראשון, י”ח בתמוז, התשע”ח) בגיל 73 לאחר מחלה קשה, ממנה סבל בשנים האחרונות. הלווייתו תתקיים מחר (יום שני, י”ח בתמוז, התשע”ח)  בשעה 18:00 בבית הקברות החדש בעיר הרצליה.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו לכאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות של כל המדינה בפייסבוק’ או בטוויטר.

זייף, החזיק באחרונה בתפקידים ב’וועד האולימפי‘ ולפני יותר משנתיים קיבל מ‘הוועד האולימפי הבינלאומי’ את פרס מפעל חיים כהוקרה על פועלו למען הספורט בישראל.

עם היוודע דבר פטירתו של זייף, שכיהן בתפקיד סגן נשיא לשכת המסחר תל אביב והמרכז, הספיד אותו נשיא לשכת המסחר תל אביב והמרכז ונשיא איגוד לשכות המסחר עורך דין אוריאל לין;

“היום, התבשרנו על פטירתו בטרם עת של אריה זייף, סגן נשיא לשכת המסחר תל אביב והמרכז. הכרתי את אריה זייף עוד בתחילת דרכנו המשותפת כפעילים ב‘מפלגה הליברלית’ בארץ ישראל.

אריה, קיבל על עצמו שורת תפקידים ארוכה במגזר הציבורי וביניהם מנכל אגף המכס והמס ערך מוסף, שימש גם כסמנכל משרד החקלאות ונציג מדינת ישראל בהסדרי פריז עם הרשות הפלסטינית“.

נשיא איגוד לשכות המסחר, עורך דין אוריאל לין, מספיד
נשיא איגוד לשכות המסחר, עורך דין אוריאל לין, יבדלא, מספיד

“בכל אחד מתפקידים אלה הוא ידע לשלב סמכות עם הומור, מזג טוב, הבנה מעמיקה של הנושא, שיח ישיר וברור ללא דו משמעות, הגדרת מטרות ונחישות בקידום יעדים.

הוא השאיר מורשת אישית נכבדה בכל אחד מארגונים אלה”.

“לא זאת בלבד – אריה, היה גם פעיל בעולם הספורט במדינת ישראל במשך שנים רבות ושימש במספר תפקידים בכירים במרכז מכבי ישראל ובוועד האולימפי.

זאת נוסף לכהונתו כיושב ראש ועדת הכספים של ההתאחדות לכדורגל, ויושב ראש המועצה להסדר הימורים בספורטטוטו).”

“ב-20 השנים האחרונות השקיע זייף עבודה רבה בקידום מגזר המסחר והשירותים בישראל. הוא היה חבר נשיאות, חבר הנהלה וסגן נשיא לשכת המסחר תל אביב והמרכז.

חלק גדול מזמנו הוקדש גם למישור היחסים הבין-מדינתיים מתוקף תקפידו כיושב ראש הוועדה הבין לאומית. כל זאת, יחד עם חברות במועצות מנהלים מובילות בישראל.

אין ספק בליבי, כי אריה, ייחסר למגזר העסקי בישראל ולציבור כולו”.

ברגשי צער עמוקים,

עורך דין, אוריאל לין, נשיא לשכת המסחר תל אביב והמרכז ונשיא איגוד לשכות המסחר.

דילוג לתוכן