הבחירות לרשויות המקומיות 2018 זכרון יעקב | zichron-yaakov חדשות | זכרון יעקב

זכרון יעקב – אלי אבוטבול יתמודד בבחירות המקומיות

תושבים יקריםהיום זה קורה.לאחר אלפי פניות בשנה האחרונה ולאחר התלבטות ארוכה ולא פשוטה החלטתי לחזור ולהתמודד על הזכות הגדולה לשרת אתכם בחמש השנים הקרובות כראש מועצה.אני מבקש לחדש את הברית ביננו,ברית קסומה אשר נמשכה 12.5 שנים ולהצעיד יחד אתכם את המושבה ההיסטורית שלנו למחוזות הגבוהים ביותר בהם היא ראויה להיות. אנא הקדישו כמה דקות מזמנכם לצפות בסרטון הכל כך חשוב לתחילתו של המסע המשותף של כולנו למען עתיד המושבה.אוהב אתכם מאודשלכםאלי

‎Posted by ‎אלי אבוטבול‎ on‎ חמישי 31 מאי 2018
ראש מועצת זכרון יעקב לשעבר אלי אבוטבול; "תושבים יקרים, היום זה קורה. לאחר אלפי פניות בשנה האחרונה ולאחר התלבטות ארוכה ולא פשוטה החלטתי לחזור ולהתמודד על הזכות הגדולה לשרת אתכם בחמש השנים הקרובות כראש מועצה. אני מבקש לחדש את הברית ביננו,ברית קסומה אשר נמשכה 12.5 שנים ולהצעיד יחד אתכם את המושבה ההיסטורית שלנו למחוזות הגבוהים ביותר בהם היא ראויה להיות. אנא הקדישו כמה דקות מזמנכם לצפות בסרטון הכל כך חשוב לתחילתו של המסע המשותף של כולנו למען עתיד המושבה. אוהב אתכם מאוד".

המושבה המנומנמת זִכְרוֹן יַעֲקֹב, קמה הבוקר למיני סערה פולטית ולבשורה מרגשת ומעוררת כאשר ראש מועצת זכרון יעקב, לשעבר, מר אלי אבוטבול, הודיע, היום חמישי, י”ז בסיון התשע”ח) כי החליט 5 חודשים לפני הבחירות לראשות המועצה המקומית, כי הוא חוזר ובגדול.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו לכאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות של כל המדינה בפייסבוק’ או בטוויטר.

פנה אל הציבור הזכרוני בדף הפייסבוק שלו וכתב;

“תושבים יקרים, היום זה קורה.

לאחר אלפי פניות בשנה האחרונה ולאחר התלבטות ארוכה ולא פשוטה החלטתי לחזור ולהתמודד על הזכות הגדולה לשרת אתכם בחמש השנים הקרובות כראש מועצה.

אלי אבוטבול
אלי אבוטבול

אלי אבוטבול ראש מועצת זכרון יעקב לשעבר

אני מבקש לחדש את הברית ביננו,ברית קסומה אשר נמשכה 12.5 שנים ולהצעיד יחד אתכם את המושבה ההיסטורית שלנו למחוזות הגבוהים ביותר בהם היא ראויה להיות.

אנא הקדישו כמה דקות מזמנכם לצפות בסרטון הכל כך חשוב לתחילתו של המסע המשותף של כולנו למען עתיד המושבה.

אוהב אתכם מאוד”.

שלכם,

אלי.

█ גיליתי כמה רוע יש בבני אדם וצרות עין שהופכת אנשים למפלצות אדם

אלי אבוטבול, יליד המושבה זכרון יעקב (יליד 1968) היה ראש מועצה מקומית זכרון יעקב בין השנים; 2003 לבין אפריל 2016. כזכור, הודיע ראש מועצת זכרון יעקב, לשעבר, מר אלי אבוטבול, על התפטרותו מתפקידו תוך טענות קשות משום שמשטרת ישראל, המליצה להעמידו לדין בחשד לאיומים כלפי קבלן מקומי.

הצלילים הצורמים שליוו את החקירה על ידי הציבור ברשתות החברתיות, הכריעו אותו בסופו של דבר. מר אבוטבול, ידע אז לספר, כי; “חוויתי בשנה האחרונה “שיימינג” מכוער, רדיפה בלתי נתפסת של דמויות אנונימיות ברשתות החברתיות, גיליתי כמה רוע יש בבני אדם וצרות עין שהופכת אנשים למפלצות אדם ועל אף המחיר הקשה המשכתי בשליחותי…

מתוך עולם הערכים שלי ומכוח האחריות המוטלת עלי עקב המציאות אליה נקלעתי, החלטתי להודיע לכם בצער רב ובכאב על החלטתי להתפטר מראשות המועצה. לפני כשעה, שלחתי את מכתב ההתפטרות אל הממונה על המחוז…”. כתב אז בין השאר מר אלי אבוטבול, בהודעת פרישתו מראשות המועצה המקומית.

אבוטבול הוא בעל תואר ראשון במשפטים מטעם מכללת שערי משפט ותואר שני במדיניות ציבורית מאוניברסיטת חיפה. לפני שנבחר לראשות המועצה זכרון יעקב, שימש רכז נוער בסיכון במועצה המקומית, ויושב ראש מועצת פועלי זכרון יעקב וחוף הכרמל.

כן שימש יועץ משפטי בהסתדרות וחבר המועצה המקומית מאז שנת 1998, כל זאת עד להתפטרותו מראשות המועצה.

בראשית הקריירה הפוליטית, היה אלי אבוטבול איש מפלגת העבודה והיה סגנו של קודמו לראשות המועצה, ישי שיבובסקי זכרו לברכה.

בהמשך השנים, שימש אבוטבול בתפקיד ראש סניף מפלגת העבודה המקומי ואילו שיבובסקי היה ראש המועצה מטעם מפלגת “יש“, המקומית. השניים הפכו ליריבים פוליטיים.

█ “נבחר ציבור נמדד בעשייתו ולא בבכיינותו…”

כאשר שיבובסקי, פרש, אבוטבול, ניצח בבחירות והגיע לראשות המועצה מטעם מפלגת העבודה. אלא שבסופו של דבר, כמו שיבובסקי, גם אבוטבול, נאלץ/בחר להקים מפלגה מקומית, מפלגת “זיכרון שבלב” ולהמשיך להתמודד מטעמה על ראשות המועצה זכרון יעקב, במערכות הבחירות.

אבוטבול, נשוי ואב לארבעה.

זיו דשא
זיו דשא

התמיכה בהודעתו של ראש מועצת זכרון יעקב, לשעבר, מר אלי אבוטבול, תפסה גובה רב. מכל עבר בורך המועמד החדש ישן.

קבוצה המתקרא “רוב חברי מועצת זכרון יעקב” פרסמה הודעת תמיכה אשר בה נכתב; “מעריכים אותך על האומץ להיכנס בחזרה למערכה הפוליטית. עשייתך למען המושבה לא תסולא בפז.

בהמשך תוך ביקורת מרומזת על ראש המועצה המכהן, מר זיו דשא, נכתב בדף הפייסבוק; “נבחר ציבור נמדד בעשייתו ולא בבכיינותו…

גם אם היו טעויות בדרך, כולנו בני אדם. התפקיד הוא קשה מנשוא, היכולת המנטלית והפיזית לעמוד בביקורות היא מאתגרת”. ההודעה נחתמה בשם רוב ‘חברי מועצת זכרון יעקב’.

בסיומה של הצהרת התמיכה, נכתב; “אנו מאחלים לך בהצלחה בהתמודדות ובראש ובראשונה בהצלחה למושבה.

זִכְרוֹן יַעֲקֹב היא מועצה מקומית במחוז חיפה בישראל, שנוסדה כמושבה ב-6 בדצמבר 1882 בידי עולים חובבי ציון מרומניה. והייתה המושבה השלישית של אנשי העלייה הראשונה.

המושבה זִכְרוֹן יַעֲקֹב, יושבת על חוטם הכרמל, חלקו הדרומי של רכס הכרמל. זִכְרוֹן יַעֲקֹב,הוכרזה כמועצה מקומית בשנת 1950.

About the author

משה נעים

האיש שנולד עם עיתון ביד. לא משנה עיתון מנייר או באינטרנט. עיתונאי 50 שנה. עורך אתר זה.

Add Comment

Click here to post a comment

דילוג לתוכן